به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان)، عارف بابازاده، رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان گیلان، از ثبت بیش از ۵۱ هزار تماس مردمی با سامانه تلفنی ۱۴۱ در ششماهه نخست سال جاری خبر داد.
وی با اشاره به اینکه عمده این تماسها با هدف آگاهی از وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی گیلان و استان های همجوار و ثبت شکایات در حوزه راهداری و حمل و نقل برون شهری بوده است، افزود: هموطنان می توانند به صورت شبانه روزی با شماره گیری تلفن ۱۴۱ اطلاعات لازم جهت مدیریت سفر و تردد ایمن در جاده های کشور را کسب نمایند.